حیات طیبه

جمعیت مردمی حیات طیبه

حیات طیبه

جمعیت مردمی حیات طیبه

حیات طیبه

حیات طیبه (شیراز)
افتخار ما، دفاع از آرمان های فراموش شده انقلاب
*ایمیل:
hayate.tayyebeh.fars@gmail.com
*کانال تلگرام:
telegram.me/hayate_tayebe
*مردم شیراز می توانند جهت اطلاع از برنامه های حیات طیبه فارس کلمه شهید را به سامانه 3000630964 پیامک کنند.
*صفحه ما در اینستاگرام:
/www.instagram.com/hayate.tayebeh

آخرین نظرات
  • ۲۱ آذر ۹۸، ۱۹:۴۸ - یوزارسیف از مرودشت(تخت جمشید)
    تو بهترینی
  • ۹ فروردين ۹۵، ۱۴:۵۴ - علیرضا
    عالی
  • ۲۰ بهمن ۹۴، ۰۹:۳۸ - مردی از تبار عدالت
    احسنت
  • ۱۴ بهمن ۹۴، ۱۵:۰۰ - آزیتا جوون
    عالی
این جا پاتوقی خواهد شد برای ثبت صوتی و تصویری و نوشتاری مصاحبه های داغ ما با کسانی که حرف هایی برای گفتن دارند!
منتظر گوش هایی برای شنیدن و چشم هایی برای دیدن و ذهن هایی برای اندیشیدن هستیم...
 
#با ما همراه باشید
به کانال تلگرامی حیات طیبه بپیوندید:
******************************************************************************************************
مصاحبه اول: دردشناسی غلط ،درمان شناسی غلط تر!!
حسین شهبازی زاده متولد 1370 و تحصیلات خود را در مهندسی صنایع به پایان برده است. در سوابق خود مدیریت سایت جمهوریت ، مسئولیت گروه فرهنگی هنری سلام و نیز دبیری جنبش عدالتخواه دانشجویان کشور را دارد و در دیدار رمضانیه سال گذشته در شماردانشجویانی بود که در محضر رهبری عزیز سخنرانی داشت. او که به واقع از رویش های انقلاب اسلامی است متفاوت می بیند و متفاوت می اندیشد. حوزه فرهنگ و مسائل فرهنگی حوزه ایست که با او در کافه مصاحبه به گفتگو نشستیم.
 
مشاهده خلاصه این گفتگو را در این تیزر:
مدت زمان: 2 دقیقه 57 ثانیه 
 
@مشروح مصاحبه + فیلم:

 

چند نکته خدمت دوستان عرض کنم؛
حوزه های مختلف، فرهنگ، سیاست،افتصاد و ... را فقط در دانشگاه ها و کتب درسی میشه از هم تفکیک و تدریس کرد اما وقتی میاد تو کف جامعه همه این حوزه ها با هم واکنش  میدن و پدیده هایی رو تولید میکنن که از روی ظاهرشون نمیشه حکم کرد فرهنگی هستن،سیاسی هستن یا اقتصادی. برای مثال عرض کنم: رسول خدا در آخرین سخنرانی شون رو به تاریخ میفرمایند : نگذارید مردم فقیر شوند تا کافر شوند یعنی چی؟! یعنی یک معضل اقتصادی میتواند تبعات فرهنگی داشته باشد در کلام معصومین به کرات میشه از این دست مثال ها دید. امام و رهبری هم بارها به این نگاه تاکید داشتن. مثلا امام یک تعبیر تندی دارن (نقل به مضمون): شما فکر می کنید آن خانمی که عفت خود را می فروشد و یا آن دزدی که از دیوار با هزار مشقت بالا می رود تقصیر کیست؟ وضع معیشت بد است که این همه مفاسد . . .  بنابر این مسائل معیشتی و اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی با هم واکنش میدن و پدیده ها رو تولید میکنن، هنر شما این باید باشه که به جای(سر) ؛ نگاه کنید تا (بن) و ریشه معضلات رو شناسایی کنید و با ریشه مبارزه کنید. در مورد حجاب فقط یک مثال عرض کنم:
در سی و چند سالگی انقلاب شما هنوز موضوع مسکن انقلاب رو حل نکردی، اون جوونی که میخواد بره زن بگیره در تهیه مقدمات اولیه زندگیش بیچاره مونده. از 15 سالگی به بعد هم غرایضش . . . این حاج آقا وقتی بتونه ازدواج کنه دنبال دختری میگرده که بلد باشه قرمه سبزی بپزه بلد باشه شوهر داری کنه، لتسکنوا بها باشه. از اون طرف دختر هم خودشو برای همچین مردی آماده میکنه . . .  اما حالا که زمینه ازدواجش فراهم نیست دنبال چی میگرده بنظرت؟ همه که سلیم النفس و اهل مراقبه نیستن اخوی، حاج آقا پا میشه میاد کف خیابون دنبال دختری میگردی که . . . دختره هم خودشو برای پسری آماده کرده که . . . حالا آیا بد حجابی صرفا یک معزل فرهنگی است؟ آیا حکومت صرفا با توصیه به تقوا میتونه ملت رو محجبه کنه؟حقیر معتقدم با سی دی سخنرانی فلان حاج آقا و وعظ و هشدار صرفا نمیشه مثلا بی حجابی رو حل کرد حکومت باید به وظایف اساسی خودش عمل کنه.
بنده و شما هم باید حکومت رو امر به معروف و نهی از منکر کنیم. بالاترین سطح امر به معروف و شریف ترین سطح نهی از منکر اون هست که رو به حاکمیت و زمامداران باشد. این رو هم عرض کنم؛ حجاب معیار ایمان نیست! حجاب نتیجه ایمانه . . . در جامعه ای که فقر و بیکاری و فساد و تبعیض و حق خوری و گردن کلفتی و خاندان سالاری و ویژه خواری باشه، بی حجابی هم احتمالا خود به خود خواهد بود!
به قول رهبری امر به معروف و نهی از منکر رو به مسائل زیر نصاب اهمیت فرو نکاهیم! تا میگیم امر به معروف یک عده از دوستان ما تصور میکنن باید برن وسط خیابون یک خانومی رو پیدا کنن گیر بهش بدن که . . . من مخالف این تذکرهای لسانی و این حرف ها نیستم، اما اگر مرد میدانی برادر، بیا به اون معاون وزیر فاسد، اون مسئول گردن کلفت فاسدی که حقوق مردم رو تضییع میکنه یک بار یک تذکری بده . . .
 
حجم: 15.7 مگابایت
توضیحات: دانلود فیلم مصاحبه با حسین شهبازی-کافه مصاحبه حیات طیبه
*************************************************************************************************************
مصاحبه دوم: رشد رویکرد و توزیع در برنامه ششم
 دکتر محمد خوش چهره دارای دکتری تخصصی توسعه و برنامه ریزی اقتصادی از دانشگاه Strathclyde انگلستان، عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران و چهره اقتصادی مجلس هفتم بود. این اقتصاددان در کنار فعالیت علمی به عنوان یک فعال سیاسی نیز شناخته شده و ریاست اصولگرایان مستقل مجلس در هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت.

 

رشد رویکرد و توزیع در برنامه ششم- دکتر محمد خوش چهره:

به ویژه دقیقه پایانی فیلم را با دقت مورد توجه قرار دهید

مدت زمان: 3 دقیقه 48 ثانیه 
******************************************************************************************************
مصاحبه سوم: از جمهوریت و اشرافیت تا سومین حرم اهل بیت...
متولد 1371 در شیراز است . دانش آموخته مهندسی مکانیک که سال هاست در عرصه های اجتماعی فعالیت می کند. نگاه تیز و نقاد او  باعث شد در سال های دانشجویی به عنوان دبیر دانشجویان عدالتخواه شیراز فعال کند. او هم اکنون سردبیری ماهنامه صدای مردم را به عهده دارد. صراحت لهجه خود را مدیون راهنمائی های رهبر معظم انقلاب می داند که از دانشجویان می خواهد بی مماشات بگویند و بنویسند. این بار مهمان اندیشه های ناب هادی مسعودی هستیم.
 
مشاهده خلاصه این گفتگو را در این تیزر:
مدت زمان: 4 دقیقه 32 ثانیه 
******************************************************************************************************
#با ما همراه باشید
به کانال تلگرامی حیات طیبه بپیوندید:
 
ادامه دارد...