حیات طیبه

جمعیت مردمی حیات طیبه

حیات طیبه

جمعیت مردمی حیات طیبه

حیات طیبه

حیات طیبه (شیراز)
افتخار ما، دفاع از آرمان های فراموش شده انقلاب
*ایمیل:
hayate.tayyebeh.fars@gmail.com
*کانال تلگرام:
telegram.me/hayate_tayebe
*مردم شیراز می توانند جهت اطلاع از برنامه های حیات طیبه فارس کلمه شهید را به سامانه 3000630964 پیامک کنند.
*صفحه ما در اینستاگرام:
/www.instagram.com/hayate.tayebeh

آخرین نظرات
  • ۲۱ آذر ۹۸، ۱۹:۴۸ - یوزارسیف از مرودشت(تخت جمشید)
    تو بهترینی
  • ۹ فروردين ۹۵، ۱۴:۵۴ - علیرضا
    عالی
  • ۲۰ بهمن ۹۴، ۰۹:۳۸ - مردی از تبار عدالت
    احسنت
  • ۱۴ بهمن ۹۴، ۱۵:۰۰ - آزیتا جوون
    عالی

نامه یک دست فروش به شورای شهر شیراز!

جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۵۶ ق.ظ

نامه یک دست فروش به شورای شهر:
حرفهای دل یه همشهری به اعضای شورای شهر و شهرداری شیراز
با سلام  من یکی از دست فروشان خیابان عفیف آباد شیراز هستم.حدود 3 ماه است که اجازه دست فروشی به ما را نمیدهند؛ در این مدت تمامی اقساط و بدهکاریهای ما روی هم تلمبارشده و روز به روز هم بدتر میشود...

آیا مشکل بیکاری را حل که نمیکنید باید بر مشکلات بیافزایید؟!آیا قبل از اینکه میخواستیداین طرح را اجرا کنید کمی هم به فکراین بوده اید که تنها راه امرارمعاش خانواده های اینها همین چند ساعت کار کردن شب اینها است؟!این است رسم مروت و جوانمردیتان؟!باز هم فکر میکنیدراه دین را میروید؟!میگویید زمینی که ما از ساعت9شب به بعد در آنجا بساط میکنیم ودر این ساعات به مغازه داران آسیب میرساند!!(برای 2ساعت آخرشب!!)بیت المال است.بیت المال برای امثال ماها که نتوانستید برایشان کار فراهم کنیدچگونه معنا میدهد وما چگونه میتوانیم از بیت المال استفاده کنیم؟!چند باری برای اینکه بتوانیم بارئیس شورای شهرمان صحبت کنیم وراه حلی از ایشان بگیریم به شورای شهر مراجعه کردیم اجازه داخل شدن به شورا را به ما ندادند وچند بارهم که اجازه داخل شدن به ماتوسط اشخاص دیگری داده شدجوابهای سر بالا به ما دادند وآقای حق دل رئیس شورا به هیچ عنوان در این مدت قابل ندانستند که با ما به صحبت بنشیند(شایدما درشانشان نیستیم!!) تا اینکه روز گذشته یکی از ماها را تحویل پلیس دادند!!که دیگر نبایدبه اینجا بیاید!!درنامه کلانتری ذکر کردند که ما باعث مزاحمت وسر وصداشدیم!!چه جالب است معنای عدالت!!در این چند روز در شورای شهر ما معنی بیت المال را اینگونه فهمیدیم که بهترین میوه هاوخوراکیهایی که در شورای شهرخرج میشودحقشان از بیت المال است وحلال است.(راستی سالن کنفرانستان خیلی زیبا بود خیلی دوست داشتم میتوانستم یک سلفی بگیرم از این همه اصراف هایتان در بیت المال اینقدرهزینه کرده اید که میشود به عنوان مکان توریستی از آن مکان استفاده کرد!!)اما خیابان فقط از9شب به بعدحرام!!بیت المال راخودتان برای ما معنی کنیدو سپس حق ما را از بیت المال به ما بدهید!! جناب آقای امینی معاون محترم شهردارممنونیم از اینکه نامه بچه های دست فروش را با احترام کامل قبول نکردیدوگفتید بندازید دور این نامه هاتون رو!!جناب آقای سبزیان معاون اجرایی منطقه1از اینکه دست یکی از دست فروشان را که فقط جنسهایش راگرفته بود که شما آنرا نبریدشکستیدواسپری به صورتش زدید کمال تشکر را داریم و از خداوند منان برای شما طلب مغفرت میکنیم!! ما انسان نیستیم؟نیمدونم!!ما ایرانی نیستیم؟؟اینم نمیدونم!!مابرادر دینیتان نیستیم!!این است جوابتان به شهدایی که تمامی آنان از قشر ماها بودند..از قشرمستضعفی که همیشه حامی این مرز وبوم و انقلاب بوده اند...به خوبی دینتان را به شهدا ادا کردید...کمی هم فکر جوانانتان را کنیداگر خدای ناکرده اتفاقی بیافتد باز هم تاریخ تکرار میشود وباز هم جوانان این مرز وبوم به داد کشور خود میرسند.حداقل اگر نمیشود کاری برایمان ایجادکنید بگزاریدکنار خیابان زندگیمان را به سختی بگذرانیم،تنها راه امرار معاش مارا قطع نکنید ما هم برادر دینیتان هستیم،نگزارید جوانان کشور که سرمایه کشور هستند به هر کاری تن دهند برسید به داد ما.بگذارید ما هم معنی انسان بودن را درک کنیم!!!
به امید روزی که همه به عمل خدمتکار مردم باشیم و مدیون خون شهدا ، نه به حرف!!....
ای که درمسجد روی بهر سجود/سربجنبد دل نجنبد این چه سود
والسلام...

************************************************************************************************************************
نظر یکی از اعضای سایق شورای شهر شیراز درمورد این نامه:
نامه این دستفروش دوره گرد کمتر از یک مدرک دکترا نیست. در طول سالیان طولانی آنقدر که از کله پز و شوفر تاکسی و دلاک  یاد گرفتیم از اساتید دانشگاه یاد نگرفتیم. فراموش نکنیم امام جمهوری اسلامی را بر پا کرد تا قشر ضعیف بالا بیاید حالا کارمان به اینجا کشیده که وزیر کشورمان در جلسه مجلس بگوید 85 در صد مردم معتقدند مسولین جمهوری اسلامی دزد هستند- وقتی حال و روز یه دستفروش که فقط هدفش سیر کردن شکم زن و بچه ش هست اینطور باشد وای به روز باقی- آفرین به این منطقش- دستفروشی ممنوع است چون خیابان بیت المال مسلمین است و بنابر این نان در آوردن در خیابان غصبی هست ولی مجتمع خلیج فارس و سد تنگ سرخ و مرکز تجارت جهانی و صد پروژه دیگر عین شریعت هست- اینجاست که احکام دین را به جنگ اهداف دین می برند و من و تو هم تماشاچی!
واقعا این حضرات نمایندگان معزز و مکرم مجلس این ها را نمیدانند که دم بر نمی آورند؟- ناله زن و بچه گرسنه این ها را نمی شنوند که صدایی از آن ها در نمی آید؟
تخصصی که نتیجه ش دور شدن از حال و روز زندگی مردم باشد به چه کاری می آید؟
واقعا مجلس و نمایندگانش کجا هستند؟ در کمیسیون های اصلی و فرعی و تلفیق و . . . چهار سال پیش به دوستی که گفت کاندیدای شما این جوره و اون جور ولی نماینده باید چنین باشه و چنان - گفتم امام فرمود نماینده باید مدرس باشد نفرمود مهندس باشد- اینی که شما میگویید شاید مهندس ازش بیرون بیاد ولی مدرس نه- که فردوسی فرمود: یکی مرد جنگی به از صد هزار- امروز دنبال اون مرد جنگی هستیم اگه میشناسید بگویید وگرنه دورمان پر از آدمای اتو کشیده ایست که فقط پیپ روشن کردن بلد هستن و اوضاع رو توجیه روشنفکرانه کنند و بگویند"ما از صمیم قلب با این دستفروش عزیز ابراز همدردی می کنیم ولی این از عوارض توسعه است و کاری هم نمیتوان کرد عده ای لا جرم باید زیر چرخ دنده های توسعه له شوند!!!!"
به زعم بنده دشمن در بزرگترین عملیات تهاجم فرهنگی خودش مصمم هست  تا آرمان های بزرگترین انقلاب تاریخ را که سعادت دنیا و آخرت بشریت را نوید داده خاکریز به خاکریز ضعیف و ضعیف تر کند و از آن همه اهداف بلند بدون توجه به اینکه "روسری های عقب رفته حاصل شکم های جلو آمده ست" فقط این بماند که"برادرم نگاهت خواهرم حجابت" !!!
حال و روز این دستفروش تنها یک نمونه ست- در این اوضاع متاسفانه روحانیت معظم سکوت کرده، از روشنفکران صدایی در نمیاد، حزب الله را فرستادند یه دنبال نخود سیاه که فلان نمایشنامه این طور صحنه ای داشته و بهمان فیلم چنان لحظه ای، ائمه محترم جمعه خلاف صریح فرمایشات حضرت آقا خطبه های جمعه را با برنامه تقویم تاریخ رادیو اشتباه گرفتند، بقیه هم که تکلیفشان معلوم است، عجالتا امیدها تنها به طلاب و دانشجویان جوان و انقلابی هست که حکومت نظامی زر و زور را بشکنند- امیدوارم نمایندگانی به مجلس آینده بروند که بتوانند دیکتاتوری ثروت و قدرت را به هم بزنند.


به کانال تلگرامی حیات طیبه بپیوندید:
telegram.me/hayatetayebeshiraz

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی